
Huurvoorwaarden
Klik hier voor de volledige voorwaarden.
Op welke dagen en tijden kan ik vertrekken en terugkomen?
Dit is afhankelijk van de periode die je boekt en de beschikbaarheid. Ophalen in de ochtend en terugbrengen lekker aan het einde van de dag zodat je zo lang mogelijk van je avontuur kan genieten.
We denken graag met je mee, dus deel je wensen en dan kijken wij of het mogelijk is.
Mag onze hond mee?
Hoe heerlijk is het om met je hond op avontuur te gaan, daarom zijn honden in overleg welkom.
Hoe verloopt het ophalen van de gehuurde bus?
We zullen je persoonlijk ontvangen. We hebben dan alle aandacht en tijd om je alles te vertellen over je huis op wielen. Mocht je onderweg zijn en toch nog een vraag hebben, dan zijn we altijd bereikbaar om je te helpen.
Wij zorgen natuurlijk voor een volle tank brandstof en dat de camper helemaal klaar is voor het avontuur.
Wat zijn de huurvoorwaarden?
Klik hier om de huurvoorwaarden door te lezen.
Hieronder de belangrijkste uitgelicht:
- Je kunt bij ons een camper huren als je boven de 25 bent en minimaal 2 jaar in het bezit bent van een Nederlands rijbewijs.
- De waarborgsom is € 800,- en moet voor vertrek voldaan zijn.
Je ontvangt deze binnen 14 dagen terug, er kunnen kosten afgetrokken worden die de verhuurder heeft moeten maken. Bijvoorbeeld het aftanken van de auto en het herstellen van veroorzaakte schades. - Na afloop van de huurperiode dient het voertuig met een volle tank brandstof te worden afgeleverd.
Betaling/annulering
Wat zit er bij de prijs inbegrepen
Per camper zie je wat er aanwezig is in de camper en wat extra bij te boeken is.
Hoe kan ik betalen?
Wanneer je je reservering gemaakt hebt, zullen wij deze via de mail bevestigen en wordt de factuur meegestuurd. Je hebt 14 dagen de tijd om het bedrag te voldoen.
Kan de verhuurder de bus annuleren?
Het kan zijn dat je gereserveerd hebt en wij dit annuleren. Dit doen we alleen als het natuurlijk echt niet anders kan, bijvoorbeeld door een technisch probleem waardoor het niet verantwoord is om met de bus op reis te gaan.
Kan de huurder de bus annuleren?
14 dagen voor de vertrekdatum kan je de bus niet meer annuleren en zullen 100% van de huurkosten betaald moeten worden.
Pech & Schade
Wat gebeurt er bij pech?
Neem allereerst contact met ons op! Sebas is op technisch gebied van alle markten thuis en wellicht kan hij jullie weer snel op weg helpen of zelfs naar jullie toe komen.
Wanneer we er toch niet uit komen, neem je contact op met 088-1121450 Alarmcentrale AA team.
Wat doe ik als er tijdens de huurperiode schade ontstaat aan de bus?
Als je per ongeluk schade veroorzaakt tijdens je reis, is het belangrijk om dit ons te laten weten.
Maar allereerst belangrijk: let op je eigen veiligheid en op die van anderen. Als het voertuig nog bestuurbaar en veilig is, kun je verder op avontuur.
Wanneer het niet veilig is om verder te rijden, neem je contact met ons op en zullen we de vervolgstappen bespreken.
Wat altijd belangrijk is, is om duidelijke foto’s te maken en dat je een goede uitleg geeft wat er gebeurd is en ons dit zo snel mogelijk laat weten. Uiteraard wanneer nodig vul je een schadeformulier in.
We zullen hiermee contact opnemen met de garage om te kijken wat de kosten zijn van de reparatie en deze zullen we verrekenen met je borg.
Wat als ik een boete heb gereden?
Zodra we deze ontvangen zullen we contact met je opnemen en je een factuur sturen om deze te betalen.